Wednesday, August 1, 2007

Surat berformat...

Merujuk kepada perkara di atas, saya lagi...billabin dipaksa menggunakan bahasa Malaysia untuk mengepos blog....entah siapa yang memaksa aku...tak boleh kata...haha... kalau ada silap dan salah, sila beri tunjuk ajar k?... Kalau tidak besar nanti lagi menyesiasoikan...

2. erm....ujian hari ni dah over!!...Yeah...takziah...sorry...aku mean tahniah kepada semua yea??... walaupun ada lah yang susah, tapi aku tak mauk 'care' dan malas untuk 'care'...

3. harap-harap ujian sejarah kali nie dapat score lebih 40 markah la....kalau buleh saya kata....

4. selepas sejarah datanglah dia moral... aku tak baca sebiji perkataan pun dari kertas nilai yang cikgu bagi tu...haih....so, lepas aku dapat kertas ujian, aku tulis apa sajalah yang ada dalam otak aku nie...

5. datanglah masa yang aku nanti-nantikan...bukan balik tapi rehat!!...wohoooooooooooooooooooo...sedapnya!!...ehh..lol??!!...haha...walaubagaimanapun, bila rehat time, aku sedikit pun tak lapar....pergi sembang-sembang dengan kawanku di koridor lo....
Masa lalu dengan cepat...oleh itu kami perlu menghargai masa...bak kata pepatah 'Masa Itu Emas'...

6. masa untuk PSV...senang tapi masih lagi susah... aku menghabiskannya dengan secepat mungkin kerana takut kesuntukan masa.... tetapi...siapa tahu, aku telah menghabiskannya dalam masa 10 minit ( terlalu cepat kerana guna NOS)...aku pun tidur sekejap menanti saat saat akhir untuk jerit...

7. Yeah!!...itu dia!!! loceng berbunyi...!!! sayang sekali bukan loceng untuk balik rumah... @#$%&* emak dia ah.... seminit kamudian....loceng berbunyi lagi!!..kali ini balik rumah lo!!...
oooOOO shalalalala...shalala in the afternoon...oh oh oh...gila... balik kampung tanam jagung...

8. tunggu bapak aku...bapak ku datang lambat kerana ada hal la...bercakap dengan kawan seketika...lepas tu walk ke pokok sana....daniel kat sana juga!!...tapi kali ni tak dapat madu bulan...sebab ada 'mentol' (lap feng)

9. Anyway...kereta aku datang juga... balik lah...pergi makan dulu...dan balik mandi...pakai baju, seluar dalam, seluar...apa lagi?....pas tu online lah!!...tengok pompuan kat friendster dan blogging la...

Sekian terima kasih...

yang dikasihi,
युअउफिब्व
( Billabin )

No comments: